שאלות נפוצות

הזמנות באתר

ניתן לבצע התחברות (בלחיצה על הכפתור למעלה ) או לבצע רכישה ללא רישום, כאורח. יש להזין את פרטי פרופיל המשתמש, מייל וסיסמא ולהתחיל להכניס פריטים לסל הקניות. בסיום יש לגשת לסיום הזמנה ולתשלום בקופה ובחירת אופן המשלוח. במידה ויש ללקוח קופון יש להזינו בשדה “הזנת קופון”.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך את המידע.

בסיום ההזמנה, יתקבל מסך של “הזמנתך בוצעה בהצלחה” עם מספר הזמנה לצורך מעקב. 

אין בעיה, אנו נזכה את חשבונכם, או לחילופין תוכלו לבחור מוצר אחר, נשאיר זאת לשיקולכם.

אנא צרו איתנו קשר בהקדם, על מנת שנוכל לתפעל את המקרה בצורה הטובה ביותר.

  • בכפוף לתנאי השירות.

ניתן לבצע הזמנה משותפת של כל הפריטים באתר

אין בעיה, אנו נזכה את חשבונכם, או לחילופין תוכלו לבחור מוצר אחר, נשאיר זאת לשיקולכם.

אנא צרו איתנו קשר בהקדם, על מנת שנוכל לתפעל את המקרה בצורה הטובה ביותר.

  • בכפוף לתנאי השירות.

לא. נכון לעכשיו תיק התיקים אינה שולחת חבילות לחול.

כמובן! אנו זמינים לרשותכם לכל שאלה, ונשמח לעזור לכם לבצע רכישה טלפונית, פשוט חייגו לשירות הלקוחות שלנו.

רכישה בחנויות

  • ניתן לקבל החזר כספי תוך 2 ימי עסקים במידה ולא שולם בתווי קנייה /זיכוי. יש קיזוז של 5% או 100 ₪ הנמוך מבניהם.

  • בתשלום באשראי הזיכוי נעשה בחנות. בתשלום במזומן, ההחזר יבוצע במזומן או בהמחאה שתשלח לסניף.

ברכישה במחיר מלא ניתן לקבל זיכוי תוך 60 ימים • ברכישה במחיר מבצע ניתן לקבל זיכוי תוך 7 ימים

הזיכוי שניתן בחנות הוא ללא תוקף וניתן למימוש בכל עת.

למעט פריטים בלעדיים לאתר, המחירים זהים.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 15:00 בטלפון 03-9037774 לאחר שעות אלו, ניתן לפנות אלינו באתר או לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא.

הרשת מכבדת תווי קניה גם בתקופת מבצעים.

ניתן לקבל זיכוי /החלפה אך לא ניתן לקבל החזר כספי.

ניתן להחזיר בכל סניפי הרשת.

רשת תיק התיקים מפעילה סניפים בכל רחבי הארץ במיקומים המרכזיים ביותר. לרשימה המלאה לחץ כאן

עובדי הרשת ישמחו לבדוק היכן קיים הפריט ולהזמינו עבורך תוך 7 ימי עסקים ובתשלום מראש.

לא יינתן החזר כספי עבור מתנות.

תשלומים וכרטיסי מתנה באתר

  • האתר לא מבצע הזמנות לאילת, מאחר ואילת הינו אזור סחר חופשי.

באתר ניתן לשלם באשראי ובאמצעות פייפאל בלבד.

באתר ניתן לשלם באשראי ובאמצעות פייפאל בלבד.

  • באתר ניתן לשלם בכרטיס אשראי ובאמצעות פייפאל בלבד. בתשלום באשראי ניתן לחלק לתשלומים באופן הבא: ניתן לחלק מעל 200 ₪. מינימום לתשלום 100 ₪. החלוקה לתשלומים נפתחת רק לאחר לחיצה על “עדכן פרטי כרטיס” שמוודא שזה לא דיירקט או כרטיס נטען. לא ניתן לחלק לתשלומים בכרטיסי דיירקט / כרטיסים נטענים/ כרטיסי אשראי של בנק הדואר.

החזרות וזיכויים באתר

ניתן לגשת לכל אחד מסניפינו לצורך החלפה / זיכוי / החזר כספי.

 החלפה או החזרה מותנית באי שימוש של מוצר.

ניתן לגשת לסניף תוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה. 

הסניף מקבל את הפריט להחזרה ומעביר את בקשת ההחזר למשרדי תיק התיקים. ההחזר יבוצע תוך 14 ימים מיום ההחזרה לאשראי איתו בוצעה ההזמנה.

משלוחים

  • שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 15:00 בטלפון 03-9037774 לאחר שעות אלו, ניתן לפנות אלינו באתר או לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא.

שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 15:00 בטלפון 03-9037774. לאחר שעות אלו, ניתן לפנות אלינו באתר או לשלוח אלינו מייל ונטפל בנושא.